kuchnia
  Forum Odpowiedz Rejestracja Szukaj

Zobacz: / Hobby - lotnictwo / Szybowce - lekka konstrukcja i duże obciążenie powierzchni
Autor Wiadomo
KiloSierra

Posted: 28 Sier 2012 12:59:51




o laminaty tak jak się nie powraca np. do napędu parowego.

doprawdy??
dobrze ze amerykanie, rosjanie, francuzi, anglicy..... o tym nie wiedza
bo by musieli zezlomowac swoje atomowe okrety podwodne...




Tomek

Posted: 28 Sier 2012 13:29:48





doprawdy??
dobrze ze amerykanie, rosjanie, francuzi, anglicy..... o tym nie wiedza
bo by musieli zezlomowac swoje atomowe okrety podwodne...

A co mają okręty podwodne do wysokowyczynowych szybowców zawodniczych??
Masz jakiś przykład takiego szybowca w którym głównym tworzywem nie są
włókna węglowe?

Czemu S. Kawa startuje na Dianie a nie na laminatowym SZD-55??
T.





Marcin N

Posted: 29 Sier 2012 06:30:58





doprawdy??
dobrze ze amerykanie, rosjanie, francuzi, anglicy..... o tym nie
wiedza bo by musieli zezlomowac swoje atomowe okrety podwodne...

A co mają okręty podwodne do wysokowyczynowych szybowców zawodniczych??

Pisałeś, że nie wraca się do napędu parowego. Przedmówca wykazał, że nie
masz racji.




Twoja wypowied

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  Email Link  Wycz BB code


Zanim wylesz jak wiadomo z polskimi znakami, upewnij si czy kodowanie znakw w twojej przegldarce to ISO-8859-2
 » Login  » Haso 
 



© 2001-2017 Polityka Prywatnoci & cookies
motoryzacja