kuchnia
 ° Forum ° Odpowiedz ° Rejestracja ° Szukaj °

Zobacz: / Hobby - lotnictwo / Wypadek Wrony
Autor Wiadomość
J.F.

Posted: 1 Wrz 2012 12:19:05





To juz prawie rok mija - a raportu koncowego nie potrafie znalezc.
Jest juz, czy komisja zadowolila sie wstepnym ?

Niby ze wstepnego wszystko wiadomo, ale ciekaw jestem riposty Boeinga -
udalo im sie odpowiedziec ze przeciez to wszystko jest w instrukcji opisane
jak trzeba, czy niezbyt ?

No i ... czy to nie dziwne ze dwie usterki nakladaja sie sie tak
zlosliwie? Awaria weza jest normalna, ale zeby akurat wtedy byl jeszcze
wylaczony bezpiecznik ktory zasila uklad awaryjny ?

J.




pIOTER

Posted: 1 Wrz 2012 18:12:58





To juz prawie rok mija - a raportu koncowego nie potrafie znalezc.
Jest juz, czy komisja zadowolila sie wstepnym ?

Niby ze wstepnego wszystko wiadomo, ale ciekaw jestem riposty Boeinga -
udalo im sie odpowiedziec ze przeciez to wszystko jest w instrukcji opisane
jak trzeba, czy niezbyt ?

No i ... czy to nie dziwne ze dwie usterki nakladaja sie sie tak
zlosliwie? Awaria weza jest normalna, ale zeby akurat wtedy byl jeszcze
wylaczony bezpiecznik ktory zasila uklad awaryjny ?

J.

z tym bezpiecznikiem to nie wiadomo czy byl wylaczony gdy probowano

awaryjnie wypuscic podwozie, czy zadzialal juz w trakcie tego wylaczania

pIOTER




mkarwan

Posted: 1 Wrz 2012 22:02:29




To juz prawie rok mija - a raportu koncowego nie potrafie znalezc.
Jest juz, czy komisja zadowolila sie wstepnym ?

Niby ze wstepnego wszystko wiadomo, ale ciekaw jestem riposty Boeinga -
udalo im sie odpowiedziec ze przeciez to wszystko jest w instrukcji
opisane
jak trzeba, czy niezbyt ?

No i ... czy to nie dziwne ze dwie usterki nakladaja sie sie tak
zlosliwie? Awaria weza jest normalna, ale zeby akurat wtedy byl jeszcze
wylaczony bezpiecznik ktory zasila uklad awaryjny ?
z tym bezpiecznikiem to nie wiadomo czy byl wylaczony gdy probowano

awaryjnie wypuscic podwozie, czy zadzialal juz w trakcie tego wylaczania

nigdy nie wiadomo, moze ktos to "zaplanowal" liczac na ladowanie w USA i
rozbicie samolotu?






J.F.

Posted: 2 Wrz 2012 08:35:29



z tym bezpiecznikiem to nie wiadomo czy byl wylaczony gdy probowano
awaryjnie wypuscic podwozie, czy zadzialal juz w trakcie tego wylaczania

Nie wiadomo, aczkolwiek po rozbiciu zadzialo bez problemu.

Mozna by tez odciski palcow sprawdzic, kto go ostatni dotykal.

Tym niemniej - jest w instrukcji krok sprawdzenia bezpiecznikow czy nie ma?
nawet jesli innego, to ten powinien sie przy okazji rzucic w oczy.


J.




pIOTER

Posted: 2 Wrz 2012 10:16:03



z tym bezpiecznikiem to nie wiadomo czy byl wylaczony gdy probowano
awaryjnie wypuscic podwozie, czy zadzialal juz w trakcie tego wylaczania

Nie wiadomo, aczkolwiek po rozbiciu zadzialo bez problemu.

Mozna by tez odciski palcow sprawdzic, kto go ostatni dotykal.

Tym niemniej - jest w instrukcji krok sprawdzenia bezpiecznikow czy nie ma?
nawet jesli innego, to ten powinien sie przy okazji rzucic w oczy.


J.

zadzialalo, ale w innych warunkach, nie zapominajmy ze cos moglo się
zablokowac np z powodu niesprawnosci instalacji hydraulicznej, a
wstrzasy podczas "lądowania" to odblokowaly

pIOTER




Twoja wypowiedź

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  Email Link  Wyłącz BB code


Zanim wyślesz jakąś wiadomość z polskimi znakami, upewnij się czy kodowanie znaków w twojej przeglądarce to ISO-8859-2
 » Login  » Hasło 
 



© 2001-2017 Polityka Prywatności & cookies
motoryzacja